25è Aniversari

Homenatge al Teatre Princial

Tal i com us vam anunciar, el 28 de maig es va realitzar la trobada que aplega els membres de la comunitat educativa de Sabadell.

En aquest enllaç podreu veure fotografies de l'acta. Feu clic aquí

La nostra escola era una de les homenetjades, pel seu 25è aniversari. Us deixem el vídeo on veureu el missatge d'agraïment de l'alumne més gran de l'escola i la més petita, i també de la directora de l'escola i la presidenta de l'Ampa. A més a més, els alumnes de 6è ens van regalar una cançó que han creat per l'aniversari de l'escola.

Eix transversal

Aquest curs el tema de l’eix transversal ha estat el 25è aniversari de l’escola. Durant una setmana tots els alumnes han estat fent tallers relacionats amb l’escola, l’Andreu Castells...

Els alumnes d’educació infantil s’han dividit en grups (barrejant alumnes de P3, P4 i P5) i cada dia escollien a quin taller volien anar.

EI1Han fet els tallers de:

El nostre pati: hem fet un mapa del nostre pati d'infantil.- Periodistes: hem documentat els tallers d'infantil. Anàvem als altres tallers a fer fotos i després escrivíem una notícia.

- Joc de pistes: per conèixer tots els racons de l'escola, hem fet un joc de pistes.

EI2- Fem de científics: hem anat a fer experiments al laboratori de l'escola.

Qui era l’Andreu Castells? hem conegut qui era el senyor Andreu Castells i ens hem animat a pintar un dels seus quadres.

EI3

A cicle inicial, durant la setmana de l’eix transversal hem anat a molts tallers on treballàvem diferents aspectes de l’aniversari de l’escola. Per exemple, vam fer dos tallers on decoràvem el número 25.

CI1

CI2

CI5

També vam fer un retrat de l’Andreu Castells i vam pensar i imaginar com seria l’Andreuet de cara, ja que sempre el  veiem d’esquena...

CI10

A més, vam investigar a Internet què va passar l’any 1990, que va ser l’any en què es va

inaugurar l’escola.

I vam crear la visera del 25.

Fes clic aquí per veure més fotografies.

Un dels tallers que hem fet al Cicle Mitjà al llarg de la setmana de l’Eix Transversal ha estat el de plàstica. La idea era conèixer una mica més la història d’aquell infant que ens identifica, el nostre logo, l’Andreuet.

I tant ens agrada que no només hem fet cadascú el seu propi Andreuet, sinó que també hem fet un de ben gros. Com hem gaudit amb aquesta activitat!

DSC08202     DSC08218

També vam fer un taller de jocs de ciència.

110      128

Estem força acostumats a veure l’escola sempre des del pati o des de l’entrada. Els alumnes de 4rt vam pensar que estaria bé dibuixar l’escola des d’una altra perspectiva. Així és que vam sortir un matí per descobrir i dibuixar l’escola amb uns altres ulls...des d’un altre punt de vista.

8193  156  165

Els alumnes de Cicle Superior vam participar en diferents tallers: creació d'una escultura amb material reciclat,

material   Elaborant   ESCULTURA

núvols de paraules, flashmob... i també vam investigar qui va ser Andreu Castells, hem fet plànols de l'escola, un poema per l'aula... La setmana ha estat interessant i divertida.

biografia   Investiguem

Ens fa il·lusió compartir amb vosaltres el vídeo del flashmob. Esperem que us agradi! Fes clic aquí per veure'l

El divendres a la tarda, com a  cloenda, vam sortir tots al pati a jugar a diferents jocs: estirar la corda, twister, curses de sacs, saltar a corda... Ens ho vam passar molt bé! Feu clic aquí per veure les fotos.

6 de juny

Pares i mares el 6 de juny serà una gran data...

No feu plans ni us comprometeu amb res ni amb ningú....

Us seguirem informant

2000px-Smiley.svg

Tallers per les famílies

Una de les activitats que s'inclouen dins del 25è aniversari són els tallers per les famílies. Durant aquest mes s'han realitzat el taller de contes, a càrrec de la Rosa Fité i el taller de tècniques d'estudi, a càrrec de la Tània de Món educa't.

Cliqueu damunt les fotos per veure què vam fer a cada taller:

Taller de contes (17/11/14)

Taller de contes (24/11/14)

Taller de tècniques d'estudi (18/11/14)

Itinerari pel Mas Canals

El passat diumenge 28 de setembre es va dur a terme la primera de les activitats per celebrar el 25è aniversari de l'escola. L'activitat forma part del Programa Tàndem Família-Escola de l'ajuntament de Sabadell.

Més de 90 persones, entre famílies i professorat de l'escola, ens van reunir per fer un itinerari pels voltants del Mas Canals. Els participants van començar la ruta des de l'escola enfilant el camí fins a Mas Canals, continuant pel torrent de la Romeua i Can Roviralta. La ruta continuava pel bosc de Ca n'ustrell i la font de Ca n'Argelaguet, on vam fer una parada per esmorzar. Després de recuperar forces vam continuar pel torrent del Fangar, la Masia Blanca i els Tres Desmais, per retornar al Mas Canals.

La ruta va ser d'uns 9km aproximadament, els últims sota la pluja. Durant la ruta ens van acompanyar dos monitors de la Unió Excursionista de SAbadell, que ens van anar explicant detalls dels llocs per on anàvem passant.

Va ser una jornada molt divertida i que esperem poder tornar a repetir! Clica la imatge per veure més fotografies de la sortida.

mascanals

Visita la web del Programa Tàndem Família-Escola per veure més detalls i fotografies de la ruta.

Últimes noticies

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
Prev Next

Festa escuma i gelat, CI

Aquí us deixem unes imatges de la festa de l'últim dia de curs.

30-06-2017 Hits:221 Cicle Inicial 2016-17

Jocs d'aigua, 1r

Fotografies aquí

30-06-2017 Hits:140 Cicle Inicial 2016-17

Cantata per P3 i P4

L'últim divendres de curs els alumnes de 5è vam adaptar la Cantata que havíem representat pels companys de l'escola pels nens i nenes de P3 i P4. Si voleu veure les...

29-06-2017 Hits:180 Cicle Superior 2016-17

Projecte: Cos Humà

Els alumnes de 5è hem elaborat un projecte sobre el cos humà, d'una forma interdisciplinar i competencial. Després de preguntar-nos quin era el nostre punt de partida i què voliem...

28-06-2017 Hits:201 Cicle Superior 2016-17

Robòtica a 5è

Els alumnes de 5è han fet un taller d' Scratch al llarg del curs i han ensenyat als seus companys de 2n a fer servir l'Scratch Jr. Aquest programa posa...

28-06-2017 Hits:116 Cicle Superior 2016-17

Festa de l'aigua P4

Les flors i les princeses i cavallers vam fer la festa de l'aigua. Vam quedat tots ben remullats! voleu veure les fotos? Cliqueu aquí

27-06-2017 Hits:124 Educació infantil 2016-17

FESTA DE L'ESCUMA

Aquest any hem acabat ben remullats ja que a l'escola ens hem acomiadat del curs 2017 amb la festa de l'escuma! Aquí teniu un tastet d'aquest gran dia!festa de l'escuma...

27-06-2017 Hits:155 Educació infantil 2016-17

FESTA FI DE CURS

Aquest curs 2017 ens hem acomiadat de l'escola amb una mostra de balls que hem preparat per cicles. Aquí teniu un recull d'ells. balls fi de curs

27-06-2017 Hits:882 Cicles 2016-17

Guerra d'aigua 3r

Aquí us deixem un recull de la guerra d'aigua a tercer. Aquí les fotografies

26-06-2017 Hits:121 Cicle Mitja 2016-17

Recull fotogràfic 3r

Aquí teniu un recull de les sortides i activitats que hem fet al llarg del curs els grups de tercer. Us desitgem un bon estiu! Aquí les fotografies

26-06-2017 Hits:107 Cicle Mitja 2016-17

ANIVERSARIS P3 B

Aquí teniu un recull de totes les fotos dels aniversaris dels nens i nenes de P3. aniversaris p3B

23-06-2017 Hits:140 Educació infantil 2016-17

Guerra d'aigua, 2n

El dijous 15 de juny vam fer jocs d'aigua. Ens ho vam passar molt bé i sobretot ens va passar la calor! Aquí les fotografies

22-06-2017 Hits:136 Cicle Inicial 2016-17

Sortida Lúdica a CS

Els nens i nenes del Cicle Superior van anar l'ultim dia de curs de jornada partida al Parc de les Morisques i al Parc de la Betzuca a fer una...

19-06-2017 Hits:127 Cicle Superior 2016-17

Rugby a 6è

Els nens i nenes de Cicle Superior han estat treballant el rugby a les classes d'Educació Física. El rugby és un esport que, tot i que és molt conegut  en...

19-06-2017 Hits:135 Cicle Superior 2016-17

Festa d'aigua al Cicle Superior

Per poder suportar aquesta calor i com és tradició a l'escola, aquesta darrera setmana de curs els alumnes de l'escola hem fet festes d'aigua. Ens ho hem passat molt bé...